К примеру, товар стоит 1000 грн. Клиент оплачивает 100 грн предоплату, а остальные 900 грн - наложенный платеж в отделении Новой Почты. Как в этом случае оформить фискальный чек?
Есть 2 точки зрения:
Как налоговики, так и поддержка Checkbox рекомендуют то один, то другой вариант. Checkbox подчеркивает, что здесь нет однозначности.
Согласно разъяснению налоговой (источник: zir.sfs.gov.ua, раздел 109.02, вопрос "Яким чином СГ повинен провести розрахункові операції через РРО та/або ПРРО, якщо, за домовленістю сторін, покупець здійснює через мережу Інтернет (із застосуванням платіжних карт Visa, MasterCard, LiqPay та інших) часткову оплату за товар (аванс), а остаточний розрахунок проводить під час його отримання на поштовому відділенні після авансу?"):
Якщо, за домовленістю сторін, покупець здійснює через мережу Інтернет (із застосуванням платіжних карт Visa, MasterCard, LiqPay та інших) часткову оплату за товар, а остаточний розрахунок проводить під час його отримання на поштовому відділенні, то суб’єкт господарювання – продавець зобов’язаний провести через реєстратор розрахункових операцій (далі – РРО) розрахункову операцію на повну суму покупки (для підакцизних товарів із використанням режиму програмування із зазначенням коду товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД, найменування товарів, цін товарів та обліку їх кількості), із зазначенням форми оплати, суми, що сплачена авансом «передоплата товарів» та суми, яку необхідно доплатити під час отримання відправлення «післяплата».
Роздрукований касовий чек, що підтверджує факт купівлі-продажу товарів, із зазначенням у ньому форми оплати «попередня оплата» та «післяплата» укладається в поштове відправлення.
» Полный текст ответа на сайте zir.tax.gov.ua
Как создавать чеки с комбинированной оплатой вы можете прочесть в статье "Checkbox - Комбинированная оплата в чеках (предоплата + наложенный платеж)".