В настройках интеграции с ПРРО Checkbox - вы можете добавить дополнительные способы оплаты, например "Наложенный платеж":
Згідно із роз'ясненням податкової (джерело: zir.sfs.gov.ua, розділ 109.02, питання "Чи застосовують РРО та/або ПРРО ФОП – платники ЄП другої – четвертої груп при продажу товарів через мережу Інтернет у разі відправлення таких товарів поштою за умови післяплати із використанням послуги «накладений платіж»?"):
Якщо доставка товару здійснюється поштою за умови післяплати із використанням послуги «накладений платіж» (грошова сума, яку пошта стягує за дорученням відправника з адресата при врученні останньому поштового відправлення), то в момент отримання товару на поштовому відділенні покупець вносить кошти для перерахування на банківський рахунок продавця. Відповідний документ, що підтверджує факт оплати товару, у такому випадку зобов’язане видавати поштове відділення. При цьому, суб’єкт господарювання – продавець повинен укласти в поштове відправлення розрахунковий документ установленої законодавством форми і змісту, що підтверджує факт купівлі-продажу товарів, із зазначенням у ньому форми оплати «кредит/післяплата/відстрочка платежу».
Согласно вышеприведенному разъяснению, при отправке посылки Новой Почтой с наложенным платежом - правильнее указывать в чеке "Способ оплаты = Післяплата".
Кроме названия способа оплаты "Наложенный платеж", в Checkbox нужно также передавать тип способа оплаты ("наличные" или "безналичный расчет").
Если наложенный платёж получается наличными (обратная доставка денег Новой почты), то сейчас нет однозначного ответа, как указывать тип способа оплаты - "наличные" или "безналичный расчет".
Ответ поддержки Checkbox от 14.08.2021:
"Если наложенный платёж получается наличными, то клиенту нужно обратиться в отделение налоговой, где он обслуживается, за дополнительными разъяснениями. Скорее всего, будет "безналичный расчет", поскольку непосредственно от клиента наличные предприниматель не получает, а пользуется сервисом перевода денег."